19 Mei 2009

APA ITU TEKNOLOGI ROH?


Teknologi Roh adalah satu teknologi yang mampu menandingi segala teknologi yang pernah dicipta manusia di dunia ini..

Teknologi roh hnya milik org2 yang bertaqwa..sedangkan orang2 yang bertaqwa itu amat sedikit jumlahnya di dunia ini..

Teknologi roh pernah meriah di waktu zaman RSAW kerana di waktu itu syafaat dan barokah RSAW meliputi langit dan bumi..itulah NUR MUHAMMAD.

Teknologi Roh adalah bersumberkan cahaya yang bersifat amat pantas dan boleh diserakkan sehingga 360 darjah kawasan liputannya

Teknologi Roh adalah teknologi yang jauh lebih berkuasa dan power dari teknologi bebola API yang digunakan oleh ilmu-ilmu hitam seperti sihir, jin dan syaitan. Jelasnya, kuasa Bebola API adalah kuasa yang dimiliki oleh Hidden Hand.

Teknologi Roh tidak boleh dipelajari dengan semata-mata ilmu tetapi haruslah disertakan dan digandingkan dengan iman dan amal yang tepat bersumberkan Al Quran dan Sunnah. Tidak sesekali melanggar syariat lahir(fekah) dan batin(aqidah dan tasawuf).

Demikian serba sedikit mengenai teknologi Roh yang maklumat mengenainya sudah dilupakan oleh orang Islam sejak ilmu pendidikan secara global dikuasai oleh sistem pendidikan sekular sama ada dalam ilmu teknologi atau ilmu Islam.

2 ulasan:

Cheguman berkata...

Maklumat yang menarik. Boleh huraikan lagi?

Pendita Tua berkata...

Assalamuaalaikum.

Saudara ku semua.

Pelajari lah ilmu islam yang datang nya dari Allah melalui Alquran dan Hadith. Ilmu Allah meliputi seluruh Alam. Ilmu yang tidak boleh dipelajari adalah ilmu yang diangkat kembali oleh Allah.

Wahai sahabat semua, jangan lah kamu rosak kan kalimah shahadah yang telah kamu ucapkan 9 kali sehari. Perbetul dan perbanyakan lah shahadah kita.