13 Mei 2009

HIDDEN HAND DAN 13 MEI


Hari ini 13 Mei 2009, telah 40 tahun 13 Mei 1969 berlalu dan meninggalkan kita dengan kenangan pahit. Bahawa, buat baik biarlah berpada-pada, jangan sampai orang pijak kepala.

Sayang sekali hari ini, ramai orang melayu membenarkan diri mereka diperkuda dan dikeldaikan untuk memenuhi agenda HIDDEN HAND yang bergerak di bawah satu percaturan kuasa-kuasa yang melaksanakan kaedah divide and rule kepada bangsa Melayu sendiri melalui wadah kepolitikan.

Maka orang melayu yang tertipu dan terpedaya ini disogok dengan slogan-slogan dan provakasi-provakasi panas untuk menyalakan sentimen mereka ke arah jiwa AMUKAN yang memang ada terpendam di dalam genetik orang Melayu. Amuk orang melayu bukan hanya dalam rentak silat atau demonstrasi tetapi kadang-kadang amuk mereka berlaku di dalam penulisan dan pengundian...Inilah yang dimahukan oleh HIDDEN HAND untuk menguasai KAWALAN MINDA ke atas bangsa Melayu ini.

Sedikit demi sedikit KAWALAN MINDA ke atas orang Melayu digerakkan, pertama, dengan menimbulkan keraguan kepada pihak-pihak keselamatan, perundangan, kehakiman, penguatkuasaan, kemudian meransang kebencian kepada pihak pemerintahan, kemudian mempertikaikan perlembagaan dan sebenarnya, HIDDEN HAND merangka pendekatan ini langkah demi langkah untuk sebenarnya, menjatuhkan Raja-raja Melayu agar, ketakutan mereka terhadap RAHSIA yang dipegang dan diwarisi oleh genetik-genetik kesultanan ini dapat dihapuskan. HIDDEN HAND cuba mengubah nasib mereka sendiri kerana mereka sangat tahu KISAH AKHIR ZAMAN yang akan berlaku ke atas mereka di sebabkan kewujudan sistem pemerintahan raja berwarisan, kerana kesultanan melayu masih berpotensi membentuk sistem kekhalifahan yang sangat mereka takuti.



HIDDEN HAND semenjak ratusan tahun berusaha untuk menghancurkan sistem kekhalifahan kerana mereka sudah mengkaji sejak ratusan tahun dahulu, bahawa tidak selama-lamanya mereka dapat menguasai dunia kerana mereka akan dihancurkan oleh satu sistem kekhalifahan yang akan muncul di akhir zaman ini. Mereka sibuk kini mempropagandakan 2012 sebagai kiamat yang akan berlaku, dunia sebenarnya belum kiamat, puak Maya adalah puak yang bersekongkol dengan HIDDEN HAND dan mereka dapat curi maklumat bahawa 2012 menyaksikan kekiamatan untuk HIDDEN HAND. Percaya dengan kata-kata ini?...Kita tunggu dan lihat.

Orang melayu yang NAIF dan tidak mengerti memang akan terpinga-pinga, mereka tidak dapat mengaitkan apa yang saya tulis ini dengan apa yang berlaku sekarang, mereka tidak dapat mencantumkan jigsaw puzzle tersebut kerana mereka hanya nampak ia di dalam kepingan yang terasing-asing..mereka tidak dapat meneka apa gambaran atau the whole picture. Mungkin juga ada yang mengatakan, ini tulisan orang gila.

Siapa yang sebenarnya gila adalah orang yang tidak tahu bahawa mereka di jadikan keldai dan kuda untuk HIDDEN HAND, mereka gila kerana MINDA mereka sudah dikuasai dan dikelirukan oleh HIDDEN HAND..seba itu mereka akan melihat syurga itu neraka, dan neraka itu syurga.



13 Mei 2009, hanya menyaksikan bangsa Melayu yang sudah layu akal budinya, jati dirinya, akhlak Islamnya.
13 Mei 2009 menyaksikan bangsa Melayu sudah berpecah-pecah, sudah tidak bersatu kerana mereka sudah lupa pesanan RSAW


Kembalilah kepada Islam secara menyeluruh, tinggalkan semua sistem ideologi yang dicipta HIDDEN HAND, jika kamu benar-benar memperjuangkan Islam, maka berjuanglah mengikut perjuangan RSAW dan khalifahnya, bukan sekadar slogan dan retorik tetapi ikutilah RSAW dalam setiap segi dan aspek...

RSAW memperjuangkan Islam dengan kasih sayang, dengan kasih sayang dan akhlak mulia, itulah harta perjuangan yang dilagangkan RSAW.

Iman, Ilmu dan Amal bukan sekadar retorik tetapi realitikanlah ia di dalam kehidupan.

5 ulasan:

Rantong berkata...

Saya suka artikel awak. berfakta dan bernas.

View Profile: Rantong™

PUTERI berkata...

Terimakasih...semuga saudara mendapat sedikit manafaat darinya..Saya sudah keblog saudara...teruskan perjuangan untuk menyedarkan anak bangsa tentang mereka-mereka yang sudah jadi KELDAI dan KUDA Hidden Hand.

anak perak berkata...

assalamualaikum kak..
siapa hidden hanf ni ek???
agen2 freemason ker???

PUTERI berkata...

yup...hidden hand ini adalah dajal dan konco-konconya yang menjadi kuda, keldai dan baghal dajal utk menguasai dunia akhir zaman.

Tanpa Nama berkata...

sy ske yg ny...
bagos...
klow bley hidden hand ny dihapuskan...
lebih2 g kt msia...tu si anuar ibrahim 2, kpale bsr tuh...