3 Dis 2008

BUAH CATUR DUNIA


Sewaktu saya sedang memandu ke tempat kerja pagi tadi, saya mendengar berita dari radio yang menyatakan kepimpinan di bawah sistem demokrasi di Kanada mengalami saat kejatuhannya dan ia ditumbangkan oleh Parti Kebangkitan Rakyat yang membawa aliran liberalisme.

Saya terkenangkan rupanya kepolitikan di seluruh dunia ini sudah mula digerakkan oleh pencatur dunia Yahudi Zionis untuk menaikkan aliran liberalisme atau nama lainnya, senjata DAJAL akhir zaman bagi menguasai dunia.

Sesungguhnya, pencatur dunia ini atau nama lainnya yang lebih tepat, ANAK DIDIK DAJAL ini sudah meletakkan di setiap negara, anak-anak subdidik DAJAL atau kader-kader DAJAL ini bagi melaksanakan NEW WORLD ORDER mereka yang merupakan KLIMAKS kepada usaha mereka sejak ratusan malah ribuan tahun lagi.

Mula-mula mereka musnahkan sistem kekhalifahan atau sistem beraja, mereka naikkan sistem pilihanraya dengan aliran demokrasi, ini adalah satu langkah permulaan untuk mereka melemahkan minda dan pemikiran masyarakat di sesebuah tempat tesebut. Mereka beri racun yang tidak kuat dosnya, tetapi mencukupi untuk meracuni pemikiran masyarakat dalam jangkamasa panjang. Mereka sudah menjauhkan minda masyarakat dari agama mereka sendiri di dalam perundangan negara dan pemerintahan.

Sekarang mereka istiharkan aliran demokrasi banyak korupsi, tidak adil, tidak saksama, menipu rakyat dan sebagainya, maka mereka perkenalkan aliran LIBERALISME untuk sistem pemerintahan negara pula. Inilah dia "KEBANGKITAN RAKYAT", itu slogan mereka..atau inilah dia " PARTI ATAU PAKATAN RAKYAT".

Licik percaturan mereka, bagaikan dunia ini hanya sebuah PETA di atas MEJA mereka sahaja. Mereka mencatur dunia seperti mereka adalah TUHAN di dunia ini dan bangsa lain hanyalah HAMBA kepada mereka. Itulah sebenarnya MATLAMAT mereka ini iaitu matlamat Yahudi Zionis dan Ketuanya, si DAJAL LAKNATULLAH.

Serangan dilakukan secara besar-besaran sekarang, siapa yang berkata bahawa perang DAJAL belum bermula, amat silap. DAJAL sudah mula bergerak melangkah negara-negara dan wilayah-wilayah, dan sedang mengumpulkan pengikut-pengikutnya.

Sebut sahaja negara dan wilayah apa, di setiap tempat tersebut ada boneka-boneka mereka yang sedang menunggu ARAHAN untuk menyerang dan mengacaubilaukan masyarakat dan kepimpinan sesebuah negara tersebut.

Apa yang saya tulis ini memang agak mengejutkan kepada sesetengah orang tetapi jika ada keperihatinan tuan dan puan selama ini kepada gaya, strategi, dan gerak gempur DAJAL dan pengikutnya, tentu tuan dan puan akan memahami maksud yang ingin saya sampaikan.

RSAW pernah berkata, "Akan sampai satu masa, kamu akan mengikuti Yahudi dan Nasrani sehingga ke lubang yang paling kecil sekalipun"...inilah zamannya, dan malangnya ramai yang tidak mengetahui, dan antara yang ramai itu tidaklah kurang ilmu dan ijazahnya di dalam pengajian Islam, namun merekalah antara pelopor pemikiran keyahudian atau kedajalan yang diadaptasi ke dalam akidah, syariat dan tasauf islam yang diajarkan mereka kepada masyarakat.

Dajal hanya akan kalah dengan teknologi ROH yang hanya dapat dikuasai oleh orang yang bertaqwa. Dan golongan yang bertaqwa ini amat sedikit bilangannya di akhir zaman ini. RSAW menyebut mereka sebagai IKHWAN, dan IKHWAN ini adalah dari keturunan RSAW sendiri dan para sahabatnya. Di dalam genetik mereka, telah diwarisi kekuatan ini, kekuatan yang sangat ditakuti oleh Yahudi dan Ketuanya, Dajal. Namun kekuatan itu hanya dapat kepada keturunan RSAW dan para sahabatnya jika mereka berusaha menjadi orang yang bertaqwa, yang seratus peratus mengikut jalan RSAW dan para sahabatnya.

Teknologi DAJAL adalah melalui aliran SEKULARISME yang membuahkan pelbagai sistem yang memisahkan pemikiran manusia dari agama, manakala teknologi ROH pula adalah satu kekuatan/POWER yang diberi oleh Allah SWT kepada hambaNya yang bertaqwa yang bersusurgalur dari keturunan RSAW dan para sahabatnya.

Kedua-dua teknologi ini sudah mencapai KLIMAKS masing-masing, dan inilah satu peperangan MAHA HEBAT yang akan berlaku di dalam situasi yang amat AJAIB dan MENAKJUBKAN.

Jika dizinkan Allah SWT, kita akan saksikan bersama-sama.

Tiada ulasan: