30 Mac 2009

ULAR YANG MEMBELIT DUNIA


Salah satu cara atau kaedah Yahudi menguasai dunia ialah dengan menggunakan gerak gaya ular menyusuri peta dunia. Yahudi sebenarnya meniru perjalanan sahabat RSAW di dalam menegakkan agama Islam, mereka menjejaki untuk memusnahkan jejak-jejak DAULAH tersebut dan cuba untuk menghentikan jejak tersebut dari menjadi sempurna, dari asal kembali kepada asal.

(saya tambah info baru, bukti kepada pernyataan saya di atas yang diambil dari blog sangtawal.blogspot.com)

Abad ke-18 lagi dimana pada Kongres Zionis Sedunia 1897 berdasarkan peta rahsia menunjukkan lambang simbolik ular Zion yang meliliti lokasi lokasi terpilih mereka bermula dari Yunani pada tahun 429 sebelum masihi,selepas itu meliliti Rome di zaman Maharaja Augusta-tahun 69 Masihi,Madrid di Sepanyol zaman Raja Charles V 1552 Masihi,Paris pada 1790 di zaman Raja Louis XVI,London pada 1814 selepas Napoleon jatuh,Berlin selepas perang Perancis –Rusia 1871 dengan kepala ular berada di St.Petersburg,Rusia 1881.



Walaupun peta lama menunjukkan perjalanan ular tamat pada 1881,namun ramai yang percaya ia masih bergerak dan melilit Amerika pada awal abad 20,selepas itu ia kembali semula ke Rusia,selepas itu ke Istanbul,Turki di zaman kerajaan islam Othmaniah sebelum berakhir di Jerusalem ! lalu kita melihat natijah rancangan jahat mereka ini berjalan lancar dimana kita melihat kejatuhan Kota Mekah dan Madinah ketangan keluarga Bani Saud yang ternyata amat memusuhi anak cucu keturunan Rasulullah dan saidina Ali.

Penguasaan mereka di Palestin adalah merupakan fasa kemuncak penaklukan mereka terhadap dunia sebelum meneruskan misi mereka ke destinasi seterusnya iaitu Nusantara!



Oklah, saya belum cukup bersedia untuk menulis tentang belitan ULAR zionis tersebut, saya bercerita tentang berita yang saya dapat hari ini.

Pertama, tentang ada 13 keturunan Iluminati yang dipergunakan oleh Yahudi untuk menguasai dunia dan mengangkat dajal menjadi penguasa dunia. Salah satu keluarga tersebut adalah keluarga Lee dan keturunannya, namun begitu mereka berada di Asia ini, di manakah keluarga itu? Jawapannya di Singapura.

Nampaknya, pendapat saya di dalam artikel saya yang sebelum ini telah disokong oleh berita tersebut.

Jadi, saya harap saya telah mejawab komen para pembaca yang menyatakan saya tersilap di dalam mentafsir hal Nizar, Ngeh dan Nga di Perak, sedangkan sebenarnya Nizar sudah dijadikan boneka oleh keturunan Lee ini, namun begitu saya mendoakan Nizar diberi hidayah oleh Allah agar sedar apa sebenarnya yang telah di BALA ke atas dirinya. Ngeh dan Nga pada anggapan saya sangat-sangat mempunyai kekariban dengan keluarga Lee ini, Perak, Penang dan Singapura adalah tempat keluarga ini merancang untuk membina empayarnya sekaligus menjatuhkan raja-raja Melayu dan orang Islam.

(catatan : Keluarga Lee Kuan Yew)

Diberitakan juga, Georgetown Penang merupakan penempatan Yahudi yg paling awal di Malaysia sehingga pernah ada jalan yang diberi nama Jalan Yahudi di sana. Bagaimanapun sekarang ini jalan tersebut sudah di tukar nama. Golongan Yahudi ini sudah juga berasimilasi dengan orang-orang China di Penang, ada di antara mereka yang berhijrah ke Singapura, Australia dan tentu sekali keturunan ini juga berada di Malaysia ini dan tahu mengenai asal keturunan mereka itu.

Nampaknya begitu dramatik pernyataan saya kali ini, namun begitu saya harap tidak ada yang melatah dengan saya. Fikir dan renung, bawalah bermunajat di malam hari yang hening.

Kedua, diberitakan bahawa DSAI adalah Mustafa Kamal Atarturk in the making...walaupun saya sudah lama tahu hal ini, namun hari ini saya war warkan bahawa saya 100 % mempercayai bahawa DSAI adalah BONEKA di kalangan orang Melayu di dalam membantu agenda Iluminati aka Yahudi di negara Malaysia yang penuh barokah ini. Ada beberapa orang yang lain lagi (melayu Islam), walaupun mungkin tidak sama kepartian dengan DSAI tetapi mereka sama seperjuangan dengannya. Hal ini tidak pelik kerana Zionis amat bijak dan sangat bijak menyusup di sebarang kelompangan yang ada.




Agenda Iluminati sekarang menumpukan sepenuh perhatian DI SINI...ingat itu ,DI SINI...baru-baru ini patung singa di negara Yahudi Asia sudah di panah petir dan hancur, dan ini sebenarnya petanda awal untuk mereka berjuang bermati-matian untuk memastikan agenda mereka tidak diganggu gugat. Di samping itu, mereka tetap mempergiatkan serangan ke atas Gaza, Palestin kerana final battle ialah di sana. Mereka cuba melemahkan dan merosakkan segala apa yang dapat melambatkan janji Allah namun begitu siapa yang lebih berkuasa, mereka atau Allah? Janji Allah itu pasti dan kejayaan akan bersama orang yang benar-benar mengikhlaskan diri kepadaNya.

Mungkin ada yang kurang senang dengan artikel saya kali ini, mereka adalah penyokong kepada DSAI. Kepada mereka saya mendoakan, tingkatkan keikhlasan di dalam beribadah, jangan jadikan ibadah sebagai ritual semata, jangan sekadar ingin mengejar pahala sahaja, perkara-perkara begini amat merosakkan hati dan menjadikan hati jauh dari Allah SWT..bila jauh maka syurga akan dianggap neraka dan neraka akan dianggap syurga. Bila sang Dajal dan bonekanya ber retorik merekalah lebai malang yang menang sorak kampung tergadai..tapi kali ini, bukan sahaja kampung yang akan tergadai, malah iman pun turut akan tergadai, islam pun akan terjual.

Sekian, wallahualam.

4 ulasan:

kasutlama berkata...

SALAM,

KEPADA KELUARGA DAN SAHABAT HANDAI NIZAR DAN NUAR YANG TAK SEHALUAN, CUBA2 DAN KERAP2LAH MENASIHATI DAN MENUNJUKAN PADA KEBENARAN.

SEMOGA ALLAH BERSAMA2 DENGAN KALIAN. AMIN....

BangsaMalaysia berkata...

salam.. wah, bahaya ni..saya akn tunggu posting saudari seterusnya, ini amat menarik!

Sedingin Salju berkata...

ya, sokong penuh apa yang puteri tuliskan. Berjuanglah untuk menghapuskan semua mereka ini.

merah_s berkata...

Maafkan saya jika saya katakan bahawa, anda hanya berillusi semata2... :)