14 Jan 2009

KALIAN AKU INGATKAN TENTANG ITRAHKU

Sekarang kita sibuk memperkatakan tentang keganasan Israel dan Amerika, tetapi kita kadang-kadang lupa bahawa di dalam beragamapun ada sebahagian dari kita yang menjadi penyokong kepada doktrin Yahudi dan sekutunya ini.

Slogan dan motto kembali kepada Al Quran dan As Sunnah dan Hapuskan BIDAAH yang dibawa oleh golongan wahabi adalah satu doktrin Yahudi yang sudah diserap di dalam pemikiran umat Islam melalui perancangan licik mereka sejak zaman pengasasnya, Muhammad bin Abdul Wahab.

Pada waktu itu golongan ahlulbait,para sufi dan ahli tarekat bangun memperkatakan tentang kebejatan ajaran wahabi ini dengan menulis buku, memberikan ceramah dan sebagainya namun gerakan wahabi ini memang sudah disebut oleh RSAW adalah satu FITNAH yang akan berlaku di akhir zaman. Kebangkitan ini dapat kita lihat dari tanah arab hinggalah ke tanah melayu. Ramai ulamak kita di Malaysia ini yang turut sama memperjuangkan fahaman ASWJ dari dicemari oleh fahaman wahabi ini.

Ulamak2 yang menentang wahabi ini sangat faham tentang siapakah yang berperanan di sebalik wahabi ini.

Maka kita melihat berlakulah peristiwa di mana Mekah dan Madinah dirampas dari golongan ahlulbait (Sharif Mekah) dengan bersekongkolnya golongan Wahabi ini dengan pemimpin kaum badwi dari bani Saud serta pertolongan dari tentera British dan sekutunya, dan kini membentuk kerajaan Arab Saudi. Diikuti kemudiannya oleh kejatuhan Empayar Othmaniah melalui doktrin Sekular Yahudi di Turki melalui pemimpin ciptaan mereka iaitu Musthapa Kamal Atarturk yang sudah diproses jiwanya melalui beberapa keturunan generasi anak zina.

Dikatakan 80 % pemikiran wahabi sudah dianuti oleh umat Islam sama ada mereka sedar atau tidak sedar. Fahaman ini sangat mempengaruhi pelajar-pelajar agama kerana golongan wahabi ini sangat aktif menjalankan dakyah mereka dan Yahudi telah meletakkan sasaran penting kepada golongan berpendidikan agama sebagai target utama mereka di dalam hal ini. Masyarakat umum akhirnya di akhir zaman ini didoktrinkan sehingga sudah tidak mampu melihat perbezaan fahaman wahabi dengan fahaman ASWJ malah apa fahaman yang tidak menurut doktrin ini di anggap bukan ajaran ISlam dan di bidaah serta disesatkan.

Sebenarnya Yahudi sangat takut dengan kekuatan teknologi ROH yang mampu dimiliki oleh golongan ahlulbait dan ahli tarekat. Sebenarnya, pada suatu ketika dulu, golongan ahlulbait ini kesemuanya adalah ahli tarekat, dan tarekat mereka yang umumnya dipanggil tarekat alawiyin. Kekuatan yang ada pada ahlulbait yang bertarekat ini adalah satu kekuatan yang tidak akan mampu dikalahkan oleh mana-mana kekuatan sistem atau sains teknologi. Kekuatan inilah yang bersumberkan kepada teknologi ROH dari Nur Muhammad.

Konsep Nur Muhammad ini turut disesatkan dan dibidaahkan oleh Wahabi kerana antara tujuan utama wahabi digagaskan oleh Yahudi ialah untuk menghilangkan ROH keislaman di dalam jiwa umat islam. Sedangkan Nur Muhammad inilah penggerak kepada roh keislaman di dalam diri seseorang muslim itu. Syafaat dan keberkatan RSAW itu dipancarkan menerusi Nur Muhammad ini. Tawasul melalui guru mursyid adalah salahsatu kaedah mengaplikasikan Nur Muhammad ini dan itu yang dinamakan TEKNOLOGI ROH.

Wahabi menyesatkan tarekat, menyesatkan ahli sufi dan menyingkirkan ahlulbait dari menjadi pemimpin kepada umat Islam. Inilah dia doktrin Yahudi yang diaplikasikan di dalam kefahaman org Islam masa kini. Mereka mencemuh keturunan ahlulbait, dengan kononnya menggunakan hujah Al Quran dan Hadis sedangkan mereka hanya mengambil apa yg sesuai menurut nafsu mereka sahaja dan meninggalkan apa yang tidak menurut kepentingan doktrin mereka. Mereka mengambil jalan dengan menimbulkan keraguan kepada hadis-hadis dan mensihirkan umat Islam supaya memandang enteng dan menganggap hadis itu ada yang tidak perlu diikut kerana daifnya ia, sedangkan menurut ulamak ASWJ, yang daif itu periwayatnya bukan hadisnya, ia tetap hadis yang perlu digunapakai. Ia tetap kata-kata dari RSAW. Lalu mereka mendaifkan hadis-hadis yang berkaitan dengan kelebihan ahlulbait, hadis-hadis tentang Dajal, hadis-hadis tentang Imam Mahdi dan sebagainya. Lalu masyarakat umum islam sudah tidak menganggap hal ini penting dan terikut turut sama mencemuh ahlulbait RSAW dan melupakan kata-kata RSAW yang RSAW pernah sebut hingga dua kali, "Kalian aku ingatkan tentang itrahku, kalian aku ingatkan tentang itrahku, Itrahku itu adalah keturunan RSAW dari Imam Hussein RA dan Imam Hassan RA.


Sebuah Hadeeth Thaqalain riwayat Zaid bin Al-Arqam RA menyebut : "Kutinggalkan di tengah kalian dua bekal. (Yang pertama): Kitabullah, di dalamnya terdapat petunjuk dan cahaya terang. Hendaklah kalian ambil dan berpegang teguh padanya.dan (kedua) :Ahli Baitku. Kalian kuingatkan kepada Allah mengenai Ahli-Baitku! Kalian kuingatkan kepada Allah mengenai Ahli-Baitku!"
Dengan menyebut pesanan mengenai Ahli-Bait Nabi sebanyak dua kali, adalah sebagai suatu bentuk tekanan dan penegasan pada umat supaya perihatin terhadap apa yang menjadi hak dan kewajiban keturunan Rasulullah SAW.

Imam Ahmad bin Hambal meriwayatkan dalam Hadeeth lain: "Apabila bintang-bintang lenyap, lenyaplah penghuni langit; dan apabila ahli-baitku lenyap, lenyap pula penghuni bumi."

Sebuah Hadeeth riwayat Al Hakim dan disahihkan oleh Bukhari & Muslim menyebut : "Bintang-bintang merupakan (sarana) keselamatan bagi penghuni bumi (yang sedang belayar) dari bahaya tenggelam/karam sedangkaan ahlul-baitku sarana keselamatan bagi umatku dari perselisihan (dalam agama). Bila ada satu kabilah Arab yang membelakangi ahlul-baitku, mereka akan berselisih kemudian menjadi kelompok Iblis."

Sebuah lagi Hadeeth Rasulullah SAW dari Abu Dzar menyatakan :" Ahlul- baitku di tengah kalian ibarat bahtera Nuh. Siapa yang menaikinya ia selamat dan siapa yang ketinggalan ia binasa." (HR Ahmad, Al-Hakim, ibnu Jarir dan At-Tabarani dalam kitab Al-Kabir) Abu Dzar Al- Ghiffari RA menuturkan bahawa ia mendengar sabdaan Rasulullah SAW :"Jadikanlah ahlul-baitku bagi kalian sebagai kepala bagi jasad dan sebagai dua belah mata bagi kepala."


Jika kita faham tentang pesanan RSAW ini, tentulah kita akan cari dan gali apa maksud RSAW itu...

Sebenarnya, Yahudi dan Rajanya DAJAL takut kepada dua golongan ini, kerana setiap strategi dan langkah mereka boleh dijejak dan diketahui oleh dua golongan di bawah ini iaitu :

a) Ulama Warisatul Anbia (termasuk golongan sufi/tasauf yang TERPILIH sahaja)

b) Ahlul Bait (dari Sayyidina Hassan/Hussein r.a.) kerana Imam Al-Mahdi adalah daripada keturunan Ahlul Bait Baginda SAW.

Bagi golongan ahlulbait, mereka akan terjaga dan terselamat jika mereka benar-benar menurut jalan yang telah dituruti oleh leluhur mereka, iaitu berpegang kepada fahaman Ahlul Sunnah Wal Jamaah, dan mereka ini akan dikumpulkan kembali oleh Imam Mahdi sebagai satu keluarga besar di akhir zaman ini.

Kita perlu sentiasa takut dan cemas kerana kita adalah umat akhir zaman, apabila Yahudi sudah menguasai Palestin, itulah tanda masanya sudah sangat hampir tiba. wallahualam.

Tiada ulasan: