25 Mei 2018

FAKTA BUKAN DUSTA PERIHAL PKR PENYOKONG LIBERAL/LGBTQ


PKR ni terbukti ahli Liberal International. Nampaknya tudung WAWI dan Izzah tak dpt menghalang mereka dari mengkhianat Islam dan ummatnya..
Harap rakan rakan sedar sekrg..
Gay dan Lesbian, biasanya ditulis sebagai LGBT. Ada orang kata saya bodoh sebab tulis LGTBQ. Bagi dia/mereka, saya bodoh sebab tersalah tambah Q di belakang LGBT. Ayat dia/mereka, "Ada PhD tapi bodoh, tak reti nak menulis." Sampai hati kata saya bodoh... 
Untuk pengetahuan semua, nama penuh bagi LGBT adalah LGBTQQIP2SAA.
L: Lesbian, wanita minat wanita.
G: Gay, lelaki minat lelaki.
B: Bisexual, lelaki atau wanita yang minat kedua-dua lelaki dan wanita sekaligus.
T: Transgender, lelaki tukar jantina ke wanita atau wanita tukar jantina ke lelaki.
Q: Queer, orang yang tak kisah dianggap sebagai lelaki, atau wanita, atau kedua-duanya ikut situasi, atau tiada jantina.
Q: Questioning, mempersoalkan, tak pasti jantina sendiri, masih ambil masa mengenali diri sendiri, tak mahu ikut cara orang lain mengkategorikan jantina melalui jenis kemaluan.
I: Intersex, seseorang yang mempunyai kedua-dua alat kemaluan seperti khunsa dan mahu melakukan hubungan seksual dengan kedua-duanya.
P: Pansexual, orang yang tidak mengakui Kinsey Scale (ujian untuk tahu kecenderungan seksual biasa iaitu lelaki kepada wanita, wanita kepada lelaki). Juga membantah homoseksualiti atau heteroseksualiti kerana mereka berpendapat mereka tidak ada kecenderungan.
2S: Two-Spirit, iaitu golongan minoriti/asli yang merasakan diri mereka mempunyai kedua-dua 'ruh' lelaki dan wanita dalam satu badan tidak kiralah mereka mempunyai zakar atau faraj.
A: Asexual, orang yang tak setuju dirinya dikatakan lelaki kerana mempunyai zakar, tak setuju dirinya dikatakan wanita kerana mempunyai faraj, tidak cenderung kepada wanita, tidak cenderung kepada lelaki.
A: Allies, golongan yang menyokong kecenderungan jantina dan seksual orang lain tanpa ikut peraturan (seperti mengkategorikan alat kemaluan) asalkan kehidupan menggembirakan.
Sebelum ini ditulis sebagai LGBT, tetapi SEKARANG terma ini lebih popular ditulis dengan LGBTQ. Mudah faham, mudah tulis dan mewakili kesemua LGBTQQIP2SAA.
Dunia sekarang menghadapi ancaman besar kerana golongan ini mempunyai rangkaian di seluruh dunia, termasuk Malaysia. Saya pernah tengok mereka adakan program mereka di institusi pendidikan dan universiti tempatan. Bahkan, perihal mereka wujud dalam Tuntutan COMANGO.
Aktivis-aktivis yang menyokong LGBTQ adalah seperti YB Maria Chin Abdullah adalah Ahli Parlimen Petaling Jaya (PH, menang majoriti dalam PRU14), Siti Kasim, Ambiga dan juga Sisters in Islam (SIS) yang diterajui oleh Datin Paduka Marina Mahathir sebagai salah seorang ahli Board of Director. INI BUKAN POST POLITIK.
Kenapa saya sebut nama mereka? Supaya kalau mereka nak anjur program di sekolah atau kolej, KITA semua boleh sekat, bantah, jangan anjurkan, jangan benarkan.
Tak apalah orang kata saya bodoh, asalkan saya tak kata orang lain bodoh.
Kata orang sebagai bodoh tak menjadikan kita cerdik pun.
Dr Syahr Musafir
Pn Rahimah AR
23/05/2018 #SayNoToLGBTQ
Boleh #SHARE, diizinkan 100%.
Abu Syafiq PAN pun dah bising..
Tak sedar lagi values kita sebagai seorg islam sudah PKR khianati??
Dr mesia Gerakan dan PKR AHLINYA bertaraf Observer..
Nampaknya benarlah PH sekrg dah jd sarang peliwat liberal..

Tiada ulasan: