2 Sep 2010

MELAYU MARI KITA BERSATU

Hari ini saya terjumpa di dalam satu blog tulisan pengharapan dari seorang yang menamakan dirinya Rentaka, mengenai harapannya kepada bangsa Melayu Di Malaysia ini.

Di bawah ini adalah kata-katanya;

Tuhan yg Maha Pengasih dan Penyayang telah menyedarkan kita bahawa Fitnah terbesar Dajjal iaitu Demokrasi.

Tugas kita sekarang utk menyampaikan kesedaran dan kefahaman kita kepada seluruh saudara yg lain juga kepada seluruh manusia amnya.

kita tidak mahu terus ditipu. Sementara menunggu masa berbai'ah kepada baginda al-Mahdi, Bertaat setialah kepada Sultan-sultan dan doakan semoga Duli2 semua dikurnia Hidayah, ladunni dan Ilham. Rapatkan hubungan kita dengan ulama2 yg tidak bersekongkol dengan Demokrasi.

Mari sama2 kita doakan setiap diri kita agar dikuatkan azam dan tekad serta dipermudahkan dalam menjalankan tugasan yg dikurnia Tuhan.

Masanya sekarang utk bertindak.


Sama-samalah kita renungkan harapan dan cadangan beliau.

2 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

Panglima setuju !


ulama pro Allah dan Rasulullah dan larut rasa dalam Dua Kalimah perlu dikumpul dan disatukan untuk membantu negara di saat kegawatan ini.

Ularmak Demokrasi perlu diperangi dan dibetulkan pemahaman mereka.

Kesesatan sudah banyak berlaku dan tugas kita menghalangnya dan membersihkan kembali di minda minda umat kesayangan Habibina Wa Saidina Muhammad s.a.w

Allahummansurna WalmUslimin..

AMin 6666x

C L J berkata...

Barangkali Lailatulkadar masih lagi dihadapan. Marilah kita semua sama sama berdoa sepenoh hati agar perpaduan Melayu (Umat Islam) ini pulih sebaiknya untuk kemudiannya sama sama menumpu kepada kerja kerja membina dan membangunkan masadepan umat. Inshaallah.